خرید عمده لامپ پنلی

درباره خرید عمده لامپ های پنلی، محدودیت خاصی تعریف نخواهد شد چرا که مانند هر محصول دیگری، همیشه خرید عمده یکی از بهترین گزینه های موجود برای تامین آن محصول خواهد بود. اما لازم است این موضوع را بدانید که خرید عمده لامپ پنلی، تنها برای مغازه ها و یا نمایندگی ها اتفاق نمی افتد، بلکه خیلی از مردم در سطح مصارف عمومی، مثلاً برای تامین لامپ ها و روشنایی یک فضای بسیار بزرگ، نیاز پیدا می کنند که تعداد بالایی از این لامپ ها را خریداری نمایند که در چنین شرایطی، طبیعتاً بهترین کار، خرید عمده لامپ پنلی از نمایندگی ها و یا خود تامین کننده خواهد بود. 


خرید عمده لامپ پنلی، مزیت های بسیار زیادی دارد که یکی از مهم ترین این مزیت ها، قیمت نهایی مقرون به صرفه تعریف می شود. طبیعتاً وقتی شما محصولی را از خود تامین کننده و یا به صورت عمده خریداری می کنید، تخفیف بیشتری را در قیمت نهایی محصول کسب خواهید کرد. از طرفی اگر این خرید بدون واسطه و مستقیما از کارخانه و یا وبسایت های فروشگاهی خود تامین کننده انجام شود، کم شدن دست واسطه ها در این بین، باعث کمتر شدن قیمت محصول خواهد شد. 

ویژگی لامپ SMDنسبت به لامپLEDچیست؟

لامپ های SMD  که با ساختاری صفحه ای شناخته می شود بصورتی است که اجزای روشنایی آن بر روی یک سطح و مجزا از هم بدون ایجاد سوراخ و با استفاده از لحیم کاری نصب شده است برخلاف دیگر لامپ ها ،لامپ اس ام دی دارای تراشه های متعدد است که همین ویژ گی طول عمر لامپ اس ام دی را افزایش می دهد. کوچک بودن ضخامت لامپ اس ام دی این امکان را به متخصصین و کاربران برق می دهد که در بدنه دستگاه ها و پنل های الکترونیکی از جمله موبایل ، لامپ های کوچک جهت نور پردازی و تزئینی ساختمانی و درقسمت های مختلف ماشین مثل لامپ مه شکن ،روشنایی پلاک خودرو و کابین خودرو و هم چنین در لامپ های خیابانی درسطح شهراستفاده کنند.


لامپ اس ام دی عیب لامپ ال ای دی که عدم نور پردازی گسترده در محیط را رفع کرده است لامپ های اس ام دی نه تنها نسبت به ال ای دی بلکه نسبت به لامپ هالوژنی از نظر پراکندگی نوری نیز برتری دارد. از طرفی لامپ اس ام دی بعلت تولید نوربا کیفیت محیط را گرم نمی کند و نور آن از نظر سازگاری محیطی آسیب زا نیست و در طولانی مدت از کیفیت نور کاسته نخواهد شد. و مهمتر از همه براحتی قابل تنظیم نورو شدت آن است و در کمترین زمان به نقطه اوج روشنایی خود می رسد. هر لامپ اس ام دی تقریبا 100 هزار ساعت بازدهی و در حدود بیش از 10 سال روشنایی داشته باشد وتمام این موارد زمانی که آسیب جدی و صدمه نبیند و در شرایط مناسب محیطی و تنطیمات نوری قرار بگیرد محقق می شود . 

قیمت لامپ کم مصرف چقدر است؟

لامپ های کم مصرف انواع مختلفی دارند که هر کدام از این انواع نیز قیمت خاص خودشان را خواهند داشت. با این حال، طبیعی است که قیمت لامپ کم مصرف به نسبت قیمت لامپ های رشته ای کمی بالاتر حساب شود و این موضوع طبیعتاً به دلیل امکاناتی است که این لامپ ها در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. اما این انتهای کار قیمت لامپ های کم مصرف نیست و عوامل مختلف دیگری همچون برند سازنده، شرکت سازنده، توان مصرفی، اندازه، بسته بندی و غیره مواردی هستند که می توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی قیمت یک لامپ کم مصرف تاثیر بگذارند. 


خرید عمده لامپ کم مصرف از فروشگاه هدایت گستر

لامپ ها کم مصرف، در حال حاضر و در بازار امروزی طرفداران خاص خودشان را دارند. یعنی حالا که پای انواع لامپ های هالوژنی به میان آمده، چه بخواهیم و چه نخواهیم به دلیل یک سری محدودیت هایی که این مدل لامپ ها یعنی لامپ های کم مصرف ایجاد می کنند، موارد مصرف آن ها تا حد قابل توجهی کمتر شده است. با این حال، خرید عمده لامپ کم مصرف، همچنان یکی از راه هایی است که می تواند مقرون به صرفه ترین راه تامین انواع لامپ کم مصرف تعریف شود. 

خرید اینترنتی لامپ

خرید اینترنتی لامپ، یکی از روش های بسیار رایج برای تهیه این کالا می باشد. این کار به واسطه خرید اینترنتی، یکی از راحت ترین روش ها برای افراد می باشد. در این شرایط شما با صفحات بسیار زیادی که تنوع بسیار بالای انواع لامپ برخوردار هستند، مواجه می شودی و در نهایت با بررسی های مختلف، تنها با چند کلیک ساده، محصول خریداری شده را درب منزل خود دریافت می کنید و این در شرایطی است که مسئولیت هر گونه آسیب احتمالی به محصول، بر عهده شرکت تامین کننده و وب سایت مورد نظر می باشد. 


خرید لامپ از نمایندگی

همان طور که در ابتدای محتوا نیز به آن اشاره کردیم، یکی از امن ترین راه های فروش انواع لامپ، از طریق نمایندگی می باشد. خرید از نمایندگی باعث می شود تا شما خریدی مطمئن تر و مقرون به صرفه تر داشته باشد. علاوه بر این خرید لامپ از نمایندگی این ویژگی را نیز دارد که محصول خریداری شده را تا مدت زمان تعریف شده ای، ضمانت می کند و هر گونه آسیب احتمالی به واسطه نمایندگی پیگیری شده و بر طرف می گردد. از این رو خیال شما از بابت خریدتان، کاملاً راحت خواهد بود. در انتها باید خدمت تان عرض کنیم که با توجه به موارد ذکر شده، بهتر است که شما خرید خود را از مکان هایی انجام دهید که فروش انواع لامپ را به واسطه برخورداری از نمایندگی برندهای معروف تولید کننده لامپ انجام می دهند، حالا این نمایندگی ها می توانند هم حضوری باشند و هم آنلاین!

بررسی عوامل موثر بر قیمت لامپ اس ام دی سقفی

یکی از موضوع هایی که قرار است ما امروز در مورد آن صحبت کنیم، قیمت لامپ اس ام دی سقفی می باشد. حال اگر شما هم به این موضوع علاقه مند هستید و دوست دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید با ما تا انتهای این محتوا همراه باشید. امروزه پیشرفت های زیادی در صنعت نورپردازی و روشنایی به وجود آمده است. با پر رنگ شدن نقش لامپ های اس ام دی در زندگی روزمره ما، دست طراحان داخلی نیز برای ایجاد فضایی نورپردازی شده به اشکال مختلف، بسیار باز می باشد. یکی از این لامپ ها، اس ام دی سقفی نام دارد. معمولاً از این لامپ ها در نورپردازی دکوراسیون استفاده می کنند. اس ام دی سقفی از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. علاوه بر این، تنوع کلی این لامپ ها بسیار بالاست و اصلا یکی از دلایل پرطرفدار بودن این لامپ ها نیز همین موضوع تعریف می شود.


لامپ اس ام دی چیست؟


به طور کلی لامپ های اس ام دی سقفی همان لامپ های ال ای دی تک عددی هستند، که در بسیاری از نور پردازی ها از این نوع لامپ ها استفاده می شود. لامپ های شاخه ای، قابل رقابت با لامپ های سقفی هستند. بر روی نوار آلومینیومی لامپ های ال ای دی شاخه ای، تعدادی از ال ای دی smd قرار گرفته اند که سبب می شوند استحکام آنها افزایش یابد و تبادل حرارتی مناسب با محیط به وجود بیاید. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این نوع لامپ بالا بودن تعداد رنگ و داشتن طول عمر طولانی نسبت به لامپ های شلنگی نیز می باشد. بالا بودن طول عمر این لامپ به دلیل با کیفیت بودن چیپ های smd و ساختار مناسب تبادل حرارتی خوب است که باعث می شود در دکوراسیون های داخلی و نور پردازی فضاهای مختلف مورد توجه قرار بگیرد. البته که این لامپ ها به دلیل نداشتن محافظ، ضد آب نیستند و از آن ها نمی شود در مکان های مرطوب و فضای باز استفاده کرد.