عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت لامپ کم مصرف

قیمت لامپ کم مصرف دلتا

لامپ های کم مصرف دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام مناسب یک محیط هستند. متخصصان طبق توان مصرفی، لامپ های کم مصرف را دسته بندی می نمایند و قیمت آن ها تعیین می کنند. لامپ های کم مصرف از 5 وات الی 88 وات تولید می شوند. لازم به ذکر است که لامپ های کم مصرف 5 وات نسبت به دیگر لامپ ها از قیمت مناسب تری برخوردار است و بیشتر برای ساختمان های مسکونی و اتاق های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. نا گفته نماند که توان روشنایی لامپ های کم مصرف 328 لومن می باشد.


یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی که نقش بسزایی را در افزایش قیمت لامپ های کم مصرف ایفا می کند، رنگ است. به دلیل استفاده از دیود های نور دهنده بک لایت دار، متخصصان قادر هستند این نوع چراغ را در رنگ های مختلف طبق سلیقه مشتریان تولید نمایند. لامپ های رنگی کم مصرف همچون زرد، قرمز و آبی نسبت به لامپ های کم مصرف مهتابی و آفتابی دارای قیمت بالا تری هستند.


استعلام قیمت لامپ کم مصرف

خوشبختانه به لطف علم و فناوری، شما می توانید در هر مکانی که حضور دارید برای استعلام قیمت لامپ کم مصرف در کمترین زمان ممکن به وسیله وبسایت های معتبر اقدام نمایید. پیشنهاد می شود برای خریداری لامپ کم مصرف با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی، از فروشگاه های معتبر یا نمایندگی های مجاز اقدام کنید تا بتوانید خریدی سودمندانه داشته باشید. در زمان خرید لامپ های کم مصرف به ضمانت نامه آن ها توجه کنید. دارا بودن ضمانت ممکن است سبب افزایش قیمت لامپ کم مصرف گردد، ولی دیگر خیال شما از بابت سوختن زود به زود لامپ آسوده می شود.

چرا از محصولات کارخانه لامپ افراتاب استفاده نماییم؟

یکی از دلایل محکم و بی چون و چرایی که شما می بایست از محصولات کارخانجات تولیدات لامپ افراتاب استفاده نمایید، حمایت از تولیدات داخل می باشد. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، لامپ های وارداتی از قیمت بسیار بالا و کیفیتی نسبتا پایین برخوردار هستند و طول عمر آن ها زیاد نیست؛ اما لامپ هایی که توسط کارخانه های لامپ افراتاب تولید می گردند، دارای قیمت بسیار مناسب، کیفیتی بالا و طول عمر زیاد می باشند. به همین دلیل، شما با خرید از محصولات افراتاب می توانید مدت زمان طولانی دیگر مجبور به خرید مجدد سیستم روشنایی نباشید و روشنایی زیاد را به همراه مصرف برق کم برای خانه خود به ارمغان بیاورید.


کارخانه لامپ افراتاب، محصولات بسیار با کیفیتی را به تولید می رساند؛ تمامی لامپ ها و چراغ های تولید شده توسط کارخانه افراتاب دارای ضمانت 12 می باشند تا مشتریان نگرانی از جهت خراب شدن سریع سیستم های روشنایی افراتاب نداشته باشند و خرید خود را خیالی آسوده انجام دهند؛ علاوه بر آن، سیستم های روشنایی افراتاب دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و شما می توانید مطابق با نیاز و سلیقه خود، سیستم روشنایی ساختمان خود را خریداری نمایید؛ به همین دلیل، پیشنهاد می شود برای خرید سیستم روشنایی به برند آن توجه نمایید و برند افراتاب را خریداری نمایید.


همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، امروزه سیستم های روشنایی با برند های خارجی بسیار زیادی همراه با قیمت بالا و کیفیت نسبتا پایین وارد بازار می گردند. اما خوشبختانه کارخانه لامپ افراتاب توانسته لامپ ها و سیستم های روشنایی بسیار متنوعی را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مناسب در بازار عرضه نماید تا مردم بتوانند از مزایای فراوان محصولات این کارخانجات بهره مند شوند و لذت ببرند.

راهنمای خرید لامپ ال ای دی

امروزه با وجود فضای مجازی و اطلاعات بسیار گسترده، افراد می توانند پیش از خرید لامپ ال ای دی اطلاعات لازم و ضروری را کسب نمایند تا بتوانند خریدی سودمندانه و مفید داشته باشند. همانطور که از اسمش مشخص است، لامپ های ال ای دی مجهز به دیود های نور دهنده یا همان ال ای دی است. وجود دیود های نور دهنده این لامپ سبب شده تا مصرف برق آن با کاهش 78 درصدی مواجه شود و 98 درصد انرژی الکتریکی به جای گرما به نور تبدیل گردد. 


به طور کلی لامپ های ال ای دی دارای یک صفحه الکتریکی مجهز به دیود های نور دهنده اس ام دی و ترانزیستور و یک مبدل برق هستند. یکی از مهم ترین مزایای لامپ های ال ای دی نسبت به دیگر لامپ های پر مصرف، تبدیل انرژی الکتریکی به نور خالص است. لامپ های رشته ای بیش از 66 درصد انرژی الکتریکی را به گرما و بخش کوچکی از آن را به نور تبدیل می نمودند و این امر سبب افزایش مصرف برق می شود. اما لامپ های ال ای دی بیش از 98 درصد انرژی الکتریکی را به نورانی تبدیل می نمایند و تنها 2 درصد انرژی الکتریکی تبدیل به گرما می گردد.


نکاتی ضروری برای خرید لامپ ال ای دی مرغوب

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، لامپ های ال ای دی دارای دیود های نور دهنده بسیار قوی هستند تا بتوانند مصرف برق را به شدت کاهش دهند و نور بیشتری تولید کنند. متاسفانه برخی از شرکت های تولید کننده لامپ ال ای دی، برای سود بیشتر از قطعات و اجزای کمتری برای لامپ های ال ای دی استفاده می نمایند و این امر سبب کاهش طول عمر آن ها می گردد. به همین دلیل باید در زمان خرید لامپ ال ای دی مرغوب و با کیفیت، به برچسب اصالت و کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشید.


قیمت لامپ ال ای دی

یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت لامپ ال ای دی نقش بسزایی دارد، رنگ است. به طور عمده لامپ های ال ای دی به دو صورت آفتابی و مهتابی به بازار عرضه می شوند. اما برخی دیگر از لامپ های ال ای دی به سفارش برخی از مشتریان در رنگ های متنوع و مختلفی تولید می شوند و به همین دلیل قیمت آن ها کمی افزایش می یابد. ناگفته نماند که مناسب ترین قیمت لامپ های ال ای دی، به لامپ های ال ای دی سفید یا مهتابی اختصاص دارد.


همانطور که دربخش های قبل به آن اشاره شد، لامپ های ال ای دی توانسته اند جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های پر مصرف باشند. به همین دلیل می بایست خرید لامپ های قدیمی را کنار گذاشته و برای خرید لامپ ال ای دی مرغوب و با کیفیت اقدام نمایید. برای استعلام قیمت لامپ های ال ای دی می توانید به جای مراجعه به فروشگاه به صورت حضوری، به وبسایت های معتبر سری بزنید و این چراغ با ارزش را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. 

مهم ترین عوامل موثر بر قیمت لامپ هالوژن چیست؟

خرید عمده لامپ هالوژن در اصفهان

لامپ های هالوژن دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام برای یک محیط مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی، لامپ های هالوژن به دو صورت فرم دار و فرم لس تولید می شوند. لامپ های هالوژن فرم لس یا بدون فرم به عنوان لامپ تو کار استفاده می شوند و به دلیل عدم دارا بودن فرم از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. اما لامپ های فرم دار هالوژن، به دلیل دارا بودن فرم از قیمت بالا تری برخوردار هستند. جالب است بدانید فرم لامپ های هالوژن دارای صد ها رنگ و طرح متنوع است که هر کدام بخش کوچکی از قیمت لامپ های هالوژن را به خود اختصاص می دهند.


البته فراموش نکنید که تنها فرم بر روی قیمت لامپ هالوژن یا پنل های سقفی نقش ندارند؛ لامپ های هالوژن دارای دو نوع مدار هستند که تمامی اجزا همچون دیود های نوری بر روی آن ها قرار می گیرند. این مدارها شامل جیوتن و پایه استارتی هستند. لازم به ذکر است لامپ های هالوژن با مدار جیوتن از قیمت بالا تری نسبت به پایه استارتی برخوردار است. همانطور که دربخش قبل به آن اشاره شد، لامپ های هالوژن دارای انواع مختلفی هستند و برای استعلام قیمت هر یک از آن ها نمی توان به فروشگاه های لوازم الکترونیک مراجعه نمود. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای استعلام قیمت لامپ هالوژن به صورت دقیق، به وبسایت های معتبر مراجعه نمایید.


قیمت لامپ هالوژن، مسئله ای است که اکثر افرادی که به دنبال تامین روشنایی منزل و یا مجموعه تجاری و یا صنعتی خود از طریق لامپ های هالوژنی هستند، به آن نیاز دارند. اما قبل از اینکه بخواهیم درباره قیمت لامپ هالوژن صحبت کنیم، ابتدا نیاز است که بدانیم اصلاً هالوژن سقفی چه نوع لامپی است، چه ویژگی ها و قابلیت ها و امکاناتی دارد و چگونه می تواند نور تامین کند. 


لامپ های هالوژن کاربردهای خیلی متنوعی دارند ولی چیزی که درباره تمامی هالوژن های سقفی صادق است، این است که امکان ندارد که شما از یک هالوژن سقفی برای نوردهی فضای خاصی استفاده کنید، حالا هر چقدر که آن فضا کوچک و جمع و جور باشد. به همین ترتیب، هالوژن ها معمولاً در تعداد خیلی بالا استفاده می شوند و یکی از بهترین انتخاب ها برای طراحی داخلی فضاها مختلفی خواهند بود که به نورهای یک دست با زاویه نورافشانی خیلی ملایم و اما تقریباً گسترده احتیاج دارند. 

عوامل موثر بر قیمت انواع لامپ


خوب؛ حتماً می دانید که هر چقدر تنوع یک محصول زیادتر باشد، لیست قیمت ارائه شده برای آن نیز طولانی تر خواهد بود. عوامل موثر بر قیمت لامپ، شامل فاکتورهای زیادی می شوند که هر کدام به نوبه  خود یک عامل تعیین کننده قیمت برای محصول مورد نظر خواهند بود. به عنوان مثال، یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت لامپ، برند و کارخانه تولیدکننده لامپ می باشد. به هر حال کارخانه های مختلفی وجود دارند که در زمینه طراحی و تولید انواع لامپ فعالیت می کنند. یادتان باشد که هر چقدر کیفیت کار یک کارخانه بالاتر باشد، به مراتب آن کارخانه معروف تر و محصول آن کارخانه مطرح تر خواهد بود. بنابراین طبیعی است که یک سری کارخانه ها به صورت یک برند معتبر در زمینه تولید لامپ کار کنند که این برند، صد در صد، تاثیر زیادی بر روی قیمت لامپ خواهد گذاشت. 


مورد بعدی، نوع و مدل لامپ است. لامپ ها به اشکال مختلفی طراحی و تولید می شوند و علاوه بر طرح کلی لامپ و شکل آن، ویژگی های فنی آن نیز می تواند یکی از عوامل موثر بر قیمت لامپ باشد. در کنار این موارد، ولتاژ لامپ و توان تعیین شده برای آن نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لامپ هستند. فاکتورهایی که هر چقدر مقدار تعریف شده برای آن ها بیشتر باشد، قیمت لامپ نیز به همان نسبت بالاتر خواهد رفت. در کل باید خدمت تان عرض کنیم که ریز به ریز جزئیات و مشخصات فنی یک لامپ می تواند به صورت مستقیم و حتی غیر مستقیم بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار باشد. شاید باورتان نشود اما مسئله ای مانند بسته بندی محصولی  مانند لامپ نیز می تواند تعریف کننده قیمت نهایی برای محصول باشد. 


قیمت لامپ را از کجا بگیریم؟

منابع رسمی زیادی وجود دارند که شما می توانید قیمت لامپ را به صورت مستقیم از آن ها استعلام بگیرید و از آن مهم تر که اتفاقاً یکی از ساده ترین راه حل ها برای استعلام قیمت لامپ نیز می باشد، مقایسه قیمت لامپ ها به صورت آنلاین در فروشگاه های آنلاین لامپ است. طبیعتاً لامپ نیز مانند هر محصول دیگری در مارکتینگ امروزه، به صورت آنلاین عرضه می گردد و مشتری تنها با چند کلیک ساده می تواند محصول مورد نیاز خود را خریداری نماید. مقایسه قیمت در فروشگاه های آنلاین مختلف، یکی از راحت ترین راه هایی است که شما می توانید برای دریافت قیمت دقیق انواع لامپ به آن ها اعتماد کنید. 


علاوه بر این، کارخانه های تولید لامپ نیز می توانند یکی از بهترین مراجع استعلام قیمت نهایی لامپ باشند. البته لازم است این موضوع را بدانید که به دلایل بسیار زیادی، قیمت لامپ از خود کارخانه بسیار پایین تر از قیمت لامپ در مثلاً یک مغازه جزئی فروشی در مرکز شهر خواهد بود، اما با این حال، لیست قیمت ارائه شده توسط کارخانه ها و حتی همان مغازه جزئی فروشی لامپ در شهر نیز، بر اساس لیست قیمت اصناف ارائه می گردد.