لامپ اس ام دی شاخه ای به چه لامپی گفته می شود؟

 لامپ های اس ام دی SMD شاخه ای، همان لامپ های ال ای دی متری هستند، که در بسیاری از نور پردازی ها از این نوع لامپ ها استفاده می شود. بر روی نوار آلومینیومی لامپ های ال ای دی شاخه ای، تعدادی از ال ای دی smd قرار گرفته اند که سبب می شوند استحکام آنها افزایش یابد و تبادل حرارتی مناسب با محیط به وجود بیاید. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این نوع لامپ بالا بودن تعداد رنگ و داشتن طول عمر طولانی نسبت به لامپ های شلنگی نیز است. بالا بودن طول عمر این لامپ به دلیل با کیفیت بودن چیپ های SMD و ساختار مناسب تبادل حرارتی است که باعث می شود در دکوراسیون های داخلی و نور پردازی فضاهای مختلف مورد توجه قرار بگیرد. البته که این لامپ ها به دلیل نداشتن محافظ، ضد آب نیستند و از آن ها نمی شود در مکان های مرطوب و فضای باز استفاده کرد.

تولیدی لامپ هالوژن در اصفهان

امروزه مراکز تولیدی لامپ هالوژن را می توان در سراسر کشور مشاهده نمود. خوشبختانه در روز های اخیر، متخصصان توانسته اند با استفاده از جدید ترین تکنولوژی و علم، لامپ های هالوژن را به بهترین شکل ممکن به تولید برسانند و در بازار عرضه کنند. بازار لامپ هالوژن در کشور به قدری رونق یافته که برخی از آن ها به کشور های خاورمیانه و حتی اروپایی صادر می شوند. البته فراموش نکنید که لامپ های هالوژن نیز جزو پر فروش ترین انواع لامپ ها و سیستم روشنایی در سال های اخیر محسوب می شوند.


به طور کلی، مراکز تولیدی لامپ هالوژن به دو دسته تقسیم می شوند؛ در بسیاری از شرایط، افراد با تاسیس یک کارگاه کوچک یا زیرزمینی تجاری، به تولید لامپ های هالوژن می پردازند. اما تولید چنین کارگاه هایی محدود است. از این رو، کارخانجات عظیمی در سراسر شهرک صنعتی های کشور به وجود آمده است تا متخصصان بتوانند لامپ های هالوژن با توان مصرفی بالا و تعدادی انبوه را به تولید برسانند.

قیمت لامپ های کم مصرف به چه عواملی وابسته اند؟

لامپ کم مصرف کوچک

نوع شکل لامپ

یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا تاثیر بسزایی دارد، شکل آن است. به طور استاندارد و معمولی، قیمت لامپ های کم مصرف دلتا مناسب و در رنج دیگر لامپ ها است. اما در برخی از مواقع به سفارش مشتریان شکل لامپ تغییر می کند و قیمت آن افزایش می یابد. علاوه بر آن، عوامل دیگر شکل همچون تمام پیچ، نیم پیچ و لوتوس بودن نیز می تواند نقش بسزایی را بر روی قیمت لامپ های کم مصرف دلتا ایفا کند.


نوع ساختار لامپ

نوع ساختار، یکی دیگر از عواملی است که بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا نقش بسزایی را ایفا می کند. در برخی از مواقع، به سفارش مشتریان، نوع ساختار لامپ تغییر می کند و سبب متنوع شدن رنگ آن و در نتیجه افزایش قیمت می شود. البته فراموش نکنید که توان مصرفی نیز می تواند سبب افزایش قیمت لامپ کم مصرف بشود. ارزان ترین لامپ های کم مصرف دلتا با توان مصرفی 18 و گران ترین آن ها با توان مصرفی 105 وات تولید و به بازار عرضه می شوند. البته فراموش نکنید که هر چقدر توان مصرفی بالا تر باشد، مصرف برق نیز افزایش می یابد.


مکان و شرایط مورد استفاده

در برخی از شرایط، استفاده از لامپ های کم مصرف دلتا کمی دشوار تر می گردد. از این رو متخصصان لامپ های کم مصرفی را با توجه به شرایط ویژه از جمله دما و حرارت بالا و حتی رطوبت طراحی کرده اند تا کاربران بتوانند از محصولات دلتا در هر شرایطی استفاده کنند و لذت ببرند. ناگفته نماند که هر چقدر لامپ با شرایط دشوار تری ساخته شود، قیمت آن چندین برابر افزایش می یابد. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می توانند قیمت لامپ کم مصرف دلتا را افزایش دهند. پیشنهاد می شود پیش از خرید این لامپ و پرداخت هزینه، نوع استفاده و شرایط محیط را سنجش کنید تا بتوانید از محصولات دلتا نهایت سود را ببرید. برای خرید به سایت هدایت گستر مراجعه نمایید.

انواع لامپ اس ام دی لوستری

لامپ لوستری مات

یکی از پرفروش ترین انواع لامپ های اس ام دی لوستری، لامپ مات است. لامپ های مات لوستری اس ام دی، همانند دیگر انواع لامپ های لوستری هستند ولی بر روی آن ها یک لایه پلی اتن نسبتا مات قرار دارد که باعث جذابیت بیشتر لوستر می گردد. لامپ های لوستری مات، از نظر ساختاری با دیگر انواع لامپ های اس ام دی لوستری هیچ گونه تفاوتی ندارند؛ اما نوع روکش موجود بر لامپ های اس ام دی مات، قیمت آن را نسبت به سایر لامپ ها افزایش می دهد. البته ناگفته نماند که قیمت لامپ اس ام دی لوستری، نسبت به دیگر انواع لامپ ها کمی بالاتر است.


لامپ اس ام دی لوستری شفاف

لامپ های اس ام دی لوستری شفاف نیز دارای ساختاری همانند لامپ های اس ام دی لوستری مات هستند. در بخش درونی لامپ های اس ام دی لوستری، تعدادی دیود های نوردهنده بسیار کم مصرف ولی پرنور قرار دارند. علاوه بر آن، به دلیل پایین بودن ولتاژ سیستم درون لامپ های لوستری اس ام دی شفاف و مات، مصرف برق پایین و طول عمر آن ها بسیار بالا است. به همین دلیل قیمت لامپ اس ام دی لوستری شفاف نسبت به دیگر انواع لامپ های لوستری بالا تر است.


قیمت لامپ اس ام دی لوستری اشکی 

لامپ های اس ام دی لوستری اشکی، از دیگر لامپ های لوستری نوین و جدید محسوب می شوند که از کیفیت و ظاهر بسیار خوبی برخوردار هستند. این نوع لامپ نسبت به دیگر لامپ های لوستری دارای جثه ای بزرگتر و توان مصرفی بالاتر و شار مصرفی کم تری هستند. به همین دلیل، قیمت لامپ اس ام دی لوستری اشکی نسبت به دیگر لامپ های اس ام دی لوستری بسیار بالاتر است. یکی از بهترین راه ها برای استعلام قیمت لامپ اس ام دی لوستری، مراجعه به وبسایت های معتبر است. برای استعلام قیمت این محصول، کافی است تلفن همراه خود را بردارید و وارد وبسایت های معتبر بشوید و از جدید ترین قیمت لامپ های اس ام دی لوستری مطلع گردید.

قیمت لامپ پنلی پارس شهاب

لامپ پنلی پارس شهاب

امروزه یکی از مسائلی که برای مشتریان مطرح است، قیمت لامپ پنلی پارس شهاب است. در گذشته برای روشن سازی یک راهرو بلند، از مهتابی های قدیمی با استارت های الکتریکی استفاده می نمودند که ممکن بود برخی از مواقع آن ها روشن نشوند و می بایست چند بار کلید خاموش روشن فشار داده می شد تا لامپ روشن گردد. اما امروزه، خوشبختانه با گسترش علم و فناوری شرکت های بسیار زیادی از جمله پارس شهاب در ساخت لامپ های پنلی و انواع چراغ ها فعالیت می نمایند.


لامپ های پنلی، از تعداد زیادی دیود نور دهنده یا همان ال ای دی تشکیل شده اند. جالب است بدانید که لامپ پنلی پارس شهاب دارای مصرف برق بسیار کمی است و می تواند روشنایی بسیار زیادی تولید نماید. لامپ های پنلی پارس شهاب به دو صورت رو کار  و تو کار وجود دارد تا افراد بتوانند از آن در هر مکانی استفاده نمایند. قیمت لامپ پنلی پارس شهاب، نسبت به لامپ ها و مهتابی های دیگر بسیار مناسب است و شما می توانید با خیالی آسوده برای آن اقدام نمایید.