قیمت لامپ اس ام دی لوستری


یکی از بهترین راه ها برای استعلام قیمت لامپ اس ام دی لوستری، مراجعه به وبسایت های معتبر اینترنتی یا نمایندگی های مجاز در سراسر کشور است. امروزه لوستر ها در تمامی منازل وجود دارند و لازمه روشنایی آن ها، لامپ های اس ام دی لوستری می باشد. در گذشته های نزدیک افراد برای روشنایی لوستر ها مجبور به استفاده از لامپ های شمعی رشته ای بودند که متاسفانه آن ها از طول عمر خوبی برخوردار نبودند.

 اما خوشبختانه متخصصان در سال های اخیر توانسته اند با فناوری اس ام دی، لامپ های لوستری را در شکل های متفاوت متناسب با نوع سلیقه مشتریان تولید کنند. قیمت لامپ اس ام دی لوستری، به عوامل مختلفی دارد. از عواملی که نقش بسزایی را در قیمت لامپ های اس ام دی لوستریایفا می کنند، می توان به طول عمر، میزان شار نوری، نوع متریال، نوع چیپ و نوع لنز اشاره نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع لامپ های اس ام دی لوستری و قیمت آن ها بیشتر آشنا شوید.


لامپ لوستری مات

یکی از پرفروش ترین انواع لامپ های اس ام دی لوستری، لامپ مات است. لامپ های مات لوستری اس ام دی، همانند دیگر انواع لامپ های لوستری هستند ولی بر روی آن ها یک لایه پلی اتن نسبتا مات قرار دارد که سبب جذابیت بیشتر لوستر می گردد. لامپ های لوستری مات، از نظر ساختاری با دیگر انواع لامپ های اس ام دی لوستری هیچ گونه تفاوتی ندارند؛ اما گزینه ای این لامپ را با دیگر لامپ های لوستری متمایز نموده است، نوع روکش موجود بر روی آن است. البته ناگفته نماند که قیمت لامپ اس ام دی لوستری، نسبت به دیگر انواع لامپ ها کمی بالا تر است.

قیمت لامپ پنلی بروکس


در گذشته، سیستم های روشنایی مصرف برق بسیار بالا و روشنایی کمی داشتند و از طول عمر نسبتا پایینی برخوردار بودند. اما خوشبختانه، امروزه با گسترش علم و تکنولوژی، متخصصان توانسته اند لامپ هایی در طرح ها و اشکال مختلف تولید نمایند که حداقل مصرف برق، حداکثر روشنایی و طول عمر بالایی داشته باشند. لامپ های پنلی، یکی از پرکاربرد ترین انواع لامپ های جدید می باشند که کاربرد های بسیار زیادی دارند و می توانند محیط را به خوبی روشن نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایای استفاده و قیمت لامپ پنلی بروکس بیشتر آشنا شوید.


امروزه، کارخانه ساخت لوازم روشنایی بروکس، توانسته است لامپ های پنلی با کیفیتی را تولید نماید و گامی بلند در زمینه کاهش مصرف انرژی بردارند. لامپ های پنلی بروکس در اندازه و ابعاد های مختلفی تولید می گردند تا بتوان از آن ها در هر مکانی استفاده نمود. علاوه بر آن، لامپ های پنلی بروکس از مدرن ترین تکنولوژی برخوردار هستند و طول عمر بسیار بالایی دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایای استفاده و قیمت لامپ بروکس بیشتر آشنا شوید.


مزایای استفاده از لامپ پنلی بروکس

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، لامپ های پنلی بروکس مصرف برق بسیار کمی دارند و این امر سبب شده تا از آن ها بتوان در هر مکانی استفاده نمود. لامپ های پنلی بروکس از تعداد زیادی دیود نور دهنده ال ای دی تشکیل شده است و این امر سبب شده تا انرژی الکتریکی مستقیما بدون اتلاف به انرژی نورانی و روشنایی تبدیل گردد.  یکی دیگر از مزایای لامپ پنلی بروکس، طول عمر بالای آن می باشد. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، لامپ های پنلی بروکس دارای مقاومت های بسیار زیادی می باشند و این امر سبب می شود تا انرژی الکتریکی بیش از اندازه درون لامپ های کوچک وارد نشود و در نتیجه طول عمر آن ها کاهش نیابد.


نصب لامپ پنلی بروکس 

پس از استعلام قیمت لامپ پنلی بروکس از وبسایت های معتبر، می بایست برای خرید و نصب آن اقدام نمایید. یکی از آسوده ترین کار ها، نصب لامپ های پنلی بروکس می باشد. در زمان خریداری لامپ های بروکس، یک پک اتصالات درون جعبه آن قرار دارد تا در زمان نصب شما را بی نیاز سازد. در نظر داشته باشید که میزان اندازه و تعداد اتصالات درون جعبه لامپ پنلی بروکس، به اندازه آن بستگی دارد و هر چقدر طول لامپ پنلی بیشتر باشد، تعداد و اندازه اتصالات افزایش می یابد.


برای نصب لامپ پنلی بروکس، کافی است به وسیله دریل دو سوراخ در سقف یا دیوار مورد نظر ایجاد نمایید و به وسیله پیچ و رول پلاک هایی که درون بسته لامپ پنلی بروکس قرار دارد، آن را به دیوار متصل نمایید و از روشنایی فراوان این لامپ پنلی لذت ببرید و مدت زمان طولانی از آن استفاده نمایید.

شرایط اعطای نمایندگی لامپ

اولین چیزی که برند مورد نظر برای اعطای نمایندگی بر روی آن تاکید می کند، بررسی پروانه کسب از صنف مورد نظر می باشد. همچنین برخورداری از سابقه و حسن شهرت در زمینه محصولات روشنایی، می تواند یکی از شرایط اعطای نمایندگی لامپ به یک متقاضی باشد.

مورد دومی که مورد بررسی قرار می گیرد، مکانی است که باید برای ارائه و فروش محصولات برند مورد نظر، انتخاب شود و در نظر گرفته شود. متقاضی ملزم است که از سند مالکیت، سرقفلی یا قرارداد چند ساله در مکان مناسب در شهر و فضای کافی جهت عاملیت برخوردار باشد. البته خیلی از برندها هم هستند که متراژ خاصی را برای مکان نمایندگی تعریف می کنند و خوب، این هم می تواند یکی از شرایط تعریف شده برای اعطای نمایندگی لامپ باشد.

یکی از اتفاقاتی که عموماً بین نمایندگی ها و خود شرکت ها و تولید کننده ها رخ می دهد، خرید نمایندگی از کارخانه به صورت امانی و بدون پرداخت پول و یا چکی می باشد. این موضوع در همکاری های این چنینی امری بسیار بدیهی تعریف می شود اما شرط برند مورد نظر برای اعطای نمایندگی در این بند معمولاً باید در شرایطی تعریف شود که متقاضی بتواند اعتبارات و تضامین مالی لازم مانند ضمانت نامه بانکی و سند ملکی معتبر برای خریدهای امانی را ارائه دهد. چون در غیر این صورت، عملاً نمی تواند اعتماد مجموعه و برند مورد نظر را برای ارائه محصول به صورت امانی، جلب نماید.

یکی از بندهای شرایط اعطای نمایندگی لامپ که قابل اغماض هم می باشد، این است که متقاضی دریافت نمایندگی بتواند خیال مجموعه را از بابت وجود انبار و وسیله نقلیه مناسب جهت انبارش و توزیع محصول در محدوده فعالیت جمع کند.

متقاضی نمایندگی باید در نظر داشته باشد که در راستای تحقق اهداف تعریف شده مجموعه و برند مورد نظر فعالیت کند. البته این اهداف در قرارداد با توجه به پتانسیل فروش در منطقه تعریف می شوند. اما پایبندی به آن ها یکی از شروط لازم عقد قرارداد نمایندگی فروش لامپ می باشد.

در نهایت نیاز است که متقاضی و نماینده و یا مدیر مجموعه برند تولید لامپ مورد نظر، طی یک جلسه حضوری و یا غیر حضوری اما معتبر، رایزنی های نهایی را انجام دهند و در صورت توافق، اعطای نمایندگی لامپ، تحقق یابد. 

تولیدی لامپ ال ای دی

به نظر می رسد تولید محصولات متنوع در کارخانه تولیدی لامپ ال ای دی، روز به روز در حال افزایش باشد. امروز همه ما با اهمیت کاهش مصرف انرژی و تولید لامپ های کم مصرف آشنایی داریم. لامپ های ال ای دی در همه خانه ها پیدا می شود. اگر کنجکاو هستید که بدانید این لامپ های پرکاربرد چگونه ساخته می شوند، یا چه تفاوتی با لامپ های سنتی دارند، حتماً تا انتهای بحث ما را همراهی کنید. نحوه طراحی و تولید لامپ ال ای دی برای ارائه یک محصول همه جانبه، با تولید سایر لامپ ها متفاوت است؛ چرا که فناوری هایی به کار برده می شود تا کارآمدترین گزینه برای انرژی باشند.


لامپ های ال ای دی در مقابل لامپ های سنتی، یا لامپ رشته ای ال ای دی، و لامپ های فلورسنت، نه ‌تنها متفاوت طراحی شده اند، بلکه از نظر منبع نور نیز متمایز جلوه گر می گردند. نورپردازی از طریق لامپ های سنتی یک فناوری قدیمی دارد؛ به این صورت که وقتی شما لامپ را روشن می کنید، سیم ها گرم می شوند تا نور منتشر شود. این در حالی است که در تولیدی لامپ ال ای دی، فناوری ها بر خلاف تولید گرما به واسطه تحریک الکترونیکی انجام گرفته، نور را تولید می کنند؛ به همین دلیل است که لامپ ال ای دی، مصرف انرژی کمتری دارد، گرمای کم‌تری منتشر می کند و از نظر قیمت هم مقرون به صرفه تر است.


چه موادی برای تولید لامپ ال ای دی مصرف می شوند؟

لامپ های ال ای دی، مجموعه‌ای از دیودهای ساطع کننده نور هستند، بنابراین دیودهای کوچک از متریال و مواد اولیه حساس از جمله مواد نیمه رسانا تشکیل شده اند. هر لایه از این مواد نیمه ‌هادی، الکترون های اضافی دارند. زمانی که یک لایه از الکترون خالی می شود، تفاوت در سطوح الکترونی به آنها اجازه می‌دهد تا از لایه به لایه دیگر حرکت کنند. این تحریک الکترونی منجر به ساطع شدن نور خواهد شد.  مواد نیمه رسانا ساختارهای کریستالی دارند. متداول ترین ناخالصی که در تهیه این که رساناها به کار رفته شامل عنصر روی و نیتروژن می باشد.


در تولیدی لامپ ال ای دی، برای تغذیه دیودها نیاز به اضافه کردن سیم برق است. ترکیباتی از جمله طلا و نقره برای سیم های ال ای دی به کار می روند، چرا که به راحتی لحیم کاری انجام می گیرد و به خوبی گرما تولید می کنند. در نهایت، پس از مونتاژ قسمت های مختلف لامپ های ال ای دی، یک روکش پلاستیکی شفاف مقاوم روی آنها کشیده می شود که دوام و ماندگاری آن ها را افزایش می دهد. این روکش ها همانند لامپ های سنتی، شیشه‌ ای نیستند و آسیب پذیری کمتری دارند.


قیمت لامپ کم مصرف دلتا


از مسائل مهمی که همیشه برای فروشندگان تولید کنندگان قطعات الکتریکی مطرح بوده است، عوامل موثر بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا می باشد. شرکت دلتا، یکی از برترین کارخانجات تولید لامپ در کشور محسوب می گردد که قادر است تمامی لامپ های کم مصرف را در انواع مختلف و با قیمت های متنوع به بازار عرضه کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های کم مصرف دلتا بیشتر آشنا شوید.


عوامل موثر بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا

امروزه لامپ های کم مصرف دلتا، جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های رشته ای پر مصرف و فلورسنتی خطرناک شده اند. علاوه بر آن، قیمت این نوع لامپ ها نسبت به لامپ های فلورسنتی بسیار مناسب تر است. به همین دلیل شما می توانید از آن ها به مدت زمان طولانی و بدون پرداخت هزینه های اضافه استفاده کنید. اما برای آن که بتوانید خریدی سودمندانه و مفید تری داشته باشید، پیش از خرید پیشنهاد می شود تمامی عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های کم مصرف دلتا را بدانید.


نوع شکل لامپ

یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا تاثیر بسزایی دارد، شکل آن است. به طور استاندارد و معمولی، قیمت لامپ های کم مصرف دلتا مناسب و در رنج دیگر لامپ ها است. اما در برخی از مواقع به سفارش مشتریان شکل لامپ تغییر می کند و قیمت آن افزایش می یابد. علاوه بر آن، عوامل دیگر شکل همچون تمام پیچ، نیم پیچ و لوتوس بودن نیز می تواند نقش بسزایی را بر روی قیمت لامپ های کم مصرف دلتا ایفا کند.


نوع ساختار لامپ

نوع ساختار، یکی دیگر از عواملی است که بر روی قیمت لامپ کم مصرف دلتا نقش بسزایی را ایفا می کند. در برخی از مواقع، به سفارش مشتریان، نوع ساختار لامپ تغییر می کند و سبب متنوع شدن رنگ آن و در نتیجه افزایش قیمت می شود. البته فراموش نکنید که توان مصرفی نیز می تواند سبب افزایش قیمت لامپ کم مصرف بشود. ارزان ترین لامپ های کم مصرف دلتا با توان مصرفی 18 و گران ترین آن ها با توان مصرفی 105 وات تولید و به بازار عرضه می شوند. البته فراموش نکنید که هر چقدر توان مصرفی بالا تر باشد، مصرف برق نیز افزایش می یابد.


مکان و شرایط مورد استفاده

در برخی از شرایط، استفاده از لامپ های کم مصرف دلتا کمی دشوار تر می گردد. از این رو متخصصان لامپ های کم مصرفی را با توجه به شرایط ویژه از جمله دما و حرارت بالا و حتی رطوبت طراحی کرده اند تا کاربران بتوانند از محصولات دلتا در هر شرایطی استفاده کنند و لذت ببرند. ناگفته نماند که هر چقدر لامپ با شرایط دشوار تری ساخته شود، قیمت آن چندین برابر افزایش می یابد. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می توانند قیمت لامپ کم مصرف دلتا را افزایش دهند. پیشنهاد می شود پیش از خرید این لامپ و پرداخت هزینه، نوع استفاده و شرایط محیط را سنجش کنید تا بتوانید از محصولات دلتا نهایت سود را ببرید.