انواع هالوژن سقفی

لیست قیمت هالوژن

از نظر پوسته بیرونی و به اصطلاح ظاهر، لامپ های هالوژن سقفی به دو صورت فرم لس و فرم دار وارد بازار می شوند. لامپ های هالوژن سقفی فرم دار بیشتر برای بیرون کار مورد استفاده قرار می گیرند و نصب آن ها بسیار آسوده است. فرم لامپ های هالوژن سقفی در طرح ها و رنگ های مختلف طبق سفارش و سلیقه مشتریان تولید می گردند. لامپ های هالوژن سقفی فرم لس یا بدون فرم، برای سازه های تو کار و مخفی مورد استفاده قرار می گیرند و نصب آن ها نسبت به لامپ های هالوژن سقفی فرم دار کمی دشوار تر است. جالب است بدانید قیمت لامپ هالوژن سقفی فرم دار نسبت به فرم لس کمی بالا تر است.


از نظر اجزای درون، لامپ های هالوژن سقفی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند. به طور کلی مداری که لامپ های هالوژن سقفی بر روی آن قرار می گیرند به دو صورت معمولی یا ساده و بک لایت دار است. علاوه بر آن، بر روی برخی از مدار لامپ های هالوژن سقفی، محافظ و مقاومت هایی قرار می گیرند که سبب افزایش طول عمر لامپ های کوچک ال ای دی می شوند. نا گفته نماند که قیمت لامپ هالوژن سقفی بک لایت نسبت به معمولی گران تر است.

انواع لامپ ال ای دی و کاربردها

لامپ های ال ای دی انواع مختلفی دارند که هر کدام نیز با توجه به نوع خود، کاربرد خاصی برایشان تعریف شده است. لامپ ال ای دی حبابی، لامپ ال ای دی فیلامنتی، لامپ ال ای دی سفینه ای، لامپ ال ای دی هالوژنی، لامپ ال ای دی شمعی، لامپ ال ای دی وال واشر Wall Washer، لامپ ال ای دی ریسه ای شلنگی و نواری، پنل های ال ای دی از جمله رایج ترین انواع لامپ های ال ای دی هستند.  این لامپ ها معمولاً برای ایجاد نور مخفی، القای رنگ، حمام، آشپزخانه و انوع مکان های مختلف دیگر در واحد های مسکونی و غیر مسکونی، مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع این لامپ ها به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کاهش مصرف انرژی که دارند، طرفداران زیادی در بین مصرف کنندگان خواهند داشت. 

 

به طور کلی لامپ های ال ای دی از اجزایی مانند بدنه، ال ای دی، خنک کننده، حباب لامپ، درایور، سرامیک و سرپیچ تشکیل شده اند. در واقع این اعضا بسته به نوع لامپ مورد استفاده در شکل ها و غالب های متفاوت هستند. این لامپ ها نقش بسیار موثری را در بهینه سازی مصرف انرژی برق و کاهش هزینه های قبوض ایفا می کنند و به دلیل نور سفیدی که ساطع می کنند، یکی از نمونه های مورد علاقه طراحان داخلی برای تامین روشنایی محیط محسوب می شوند. به هر حال، صرفه جویی انرژی در سیستم های روشنایی تمامی ساختمان ها با هر کاربردی، یکی از مهم ترین موارد مصرف این نوع لامپ ها عنوان شده است. 

مزایای پخش عمده لامپ به صورت متنوع

یکی از مهم ترین مزایای پخش عمده لامپ به صورت متنوع، کاهش تعداد واسطه ها و افزایش قیمت است. در مدت های نه چندان دور، افراد زیادی وجود داشتند که به عنوان واسطه بین مشتریان و تولید کنندگان قرار می گرفتند و سود کلانی را نصیب خود می نمودند؛ در چنین شرایطی، قیمت ملزومات الکتریکی به ویژه لامپ همیشه در حال افزایش بود. اما امروزه خوشبختانه شرکت های بسیار زیادی از جمله هدایت گستر وجود دارند تا بتوانند تمامی ملزومات الکتریکی علی الخصوص انواع لامپ ها را، با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه و با کیفیتی تضمینی به دست مصرف کنندگان برسانند.


نیاز شرکت ها برای پخش عمده لامپ

یکی از مهم ترین نیاز شرکت های تولید و وارد کننده در کشور، نمایندگی های مجاز و معتبر در سراسر کشور است. شرکت های تولید یا وارد کننده به تنهایی نمی توانند محصولات خود را به فروش برسانند؛ از این رو، شرکت های معتبر و بزرگی همچون هدایت گستر در این صحنه وجود دارند تا بتوانند محصولات الکتریکی را از شرکت های تولید کننده و وارد کننده با قیمتی مناسب دریافت کنند و آن را با قیمتی مقرون به صرفه و عالی به دست مصرف کنندگان برسانند. به همین دلیل است که طرفداران شرکت های معتبر پخش عمده لامپ همچون هدایت گستر، همیشه در حال افزایش هستند.

پخش عمده لامپ پروسه طولانی مدتی را طی می کند تا به دست مشتریان برسد. از این رو شرکت های معتبری همچون هدایت گستر، تلاش می کنند تا این فرآیند را کوتاه کنند تا قیمت محصولات الکتریکی اعم از لامپ ها کاهش یابند و دست دلال ها از معامله کنده شود.

انواع لامپ کم مصرف در هدایت گستر

مزایای لامپ کم مصرف

 لامپ های کم مصرف در دو نوع لامپ کم مصرف فلورسنت فشرده و لامپ کم مصرف با تکنولوژی ال ای دی، به بازار عرضه شده و در بازار وجود دارند. البته باید خدمت تان عرض کنیم که همین دو نوع نیز، انواع خاصی از خودشان را در شکل و طراحی کلی لامپ دارند که می توانیم به لامپ کم مصرف پیچی، حبابی، طرح گل و ... نیز اشاره نماییم. در بین این دو نوع از لامپ های کم مصرف، لامپ های ال ای دی کم مصرف، یکی از پرطرفدارترین انواع لامپ ها معرفی می شود که کاربردهای بسیار زیاد دارد. برای اطلاع از قیمت لامپ کم مصرف به سایت هدایت گستر مراجعه نمایید.


در نهایت حالا که با ابعاد مختلف انواع لامپ های کم مصرف آشنا شدیم، لازم است بدانید که در هنگام خرید انواع لامپ کم مصرف باید به چه نکاتی دقت نماییم. مواردی همچون توجه به توان مورد نیاز، توجه به شار نوری مورد نیاز، توجه به شکل ظاهری، توجه به دمای رنگ مورد نیاز، توجه به کیفیت و گارانتی داشتن لامپ، مواردی هستند که باید در حین خرید انواع لامپ کم مصرف به آن ها دقت شود. مهم ترین چیزی که در مورد استفاده از انواع لامپ کم مصرف باید به آن دقت شود، جلوگیری از شکستن این لامپ هاست چرا که جیوه موجود در ساختار این لامپ ها، ممکن است برای انسان و محیط زیست او بسیار خطر آفرین تلقی شود. همچنین استفاده از این لامپ ها در فواصل کمتر از  سانتی متری افراد، ممنوعیت جدی دارد. 

فروش عمده لامپ توسط شرکت هدایت گستر

شرکت هدایت گستر یکی از برترین و مفید ترین شرکت های واردات و تولیدات قطعات الکتریکی همچون لامپ، موتور های الکتریکی، صفحات خورشیدی و ... در کشور محسوب می گردد که با شرکت هایی همچون پارس شوان، خزرشید، ایران زین، دلتا و دمنده طرف قرارداد است و تمامی کالا های مورد نیاز این کارخانجات را تامین می کند. این شرکت توانسته تا به امروز لامپ های کم مصرف مدرن و بسیار پر کاربرد را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی و حتی طول عمر بالای تضمینی وارد بازار لوازم و وسایل الکتریکی نموده و آن ها را با قیمتی مناسب به دست مشتریان برساند.


شرکت های بسیار زیادی در کشور وجود دارند که در زمینه واردات و پخش قطعات الکتریکی همچون لامپ فعالیت می کنند. اما اگر به دنبال خرید لامپ به صورت عمده هستید، می بایست به برترین شرکت یعنی هدایت گستر که سال های طولانی است در زمینه فروش عمده لامپ فعالیت می کند مراجعه کنید تا بتوانید لامپ های کم مصرف و مدرن مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب و عالی خریداری نمایید و از خرید خود لذت ببرید.