خصوصیات لامپ های پنلی چیست؟


بطور کلی بدنه قاب لامپ های پنلی از جنس آلومینیوم بوده است که علاوه بر سبک بودن مانع هدر رفتن نور می شوند که لایه های داخلی متشکل از چیپ های ال ای دی ،دیفیوزر و صفحه هدایت دهنده نور که با تاباندن نور بر روی دیفیوزر امکان پخش نور بصورت یکنواخت را بر عهده دارد.هیت سینک نیز از تجهیزات ضروری برای ایمنی این پنل حساب می شود. چیپ های ال ای دی مورد استفاده در لامپ های پنلی از جنس آلومینیوم ،گالیوم و آرسنید هستند و ناخالصی اضافه شده به جهت تولید الکترون آزاد و افزایش دادن مواد نیمه هادی مورداستفاده قرار می گیرد برای تعیین رنگ چیپ نیازی به فیلتر نیست اما بطور کلی این چیپ ها رنگ سفید تولید می کنند. لامپ های پنلی  بسته به کیفیت مواد مورد استفاده از 15 هزار ساعت شروع و به طور متوسط عمری در حدود 60 هزار ساعت دارند که نسبت به لامپ های رشته ای معمولی 60 واتی در حدود 1500 ساعت و لامپ های فلوئورسنت کم مصرف در حدود 15 هزار ساعت خواهد بود. 


نمایندگی لامپ ال ای دی در اصفهان

نمایندگی لامپ ال ای دی، یک یا چند شعبه از فروشگاه های مختلفی هستند که یک کارخانه تولید لامپ ال ای دی، می تواند در نقاط مختلف و شهرهای متفاوت ایران و خارج از ایران، راه اندازی نماید. وظیفه یک مرکز نمایندگی لامپ ال ای دی این است که این لامپ ها را در بهترین و با کیفیت ترین حالت ممکن ، به دست مصرف کننده برساند. اما نکته جالب توجه اینجاست که یک نمایندگی لامپ ال ای دی می تواند فقط محصولات یک برند لامپ ال ای دی و یا انواع برندهای مختلف از این مدل لامپ را در فروشگاه خود به فروش برساند. 


شرایط ارائه نمایندگی لامپ های ال ای دی معمولاً برای هر برند با یکدیگر متفاوت است، اما یک سری شرایط استاندارد وجود دارند که برای همه نمایندگی ها الزامی است. با توجه به تنوع برندها، یک نمایندگی لامپ ال ای دی باید از همان ابتدا بداند که تمایل به کار با کدام برندها دارد. نمایندگی لامپ ها می توانند در هر منطقه از شهر قرار داشته باشند. لامپ های ال ای دی جزو محصولاتی هستند که تاریخ انقضای آن دیر به پایان می رسد، پس بهترین انتخاب برای افرادی خواهند بودکه سرمایه زیادی دارند و به دنبال دریافت نمایندگی یک محصول هستند.


دستاورد های کارخانه لامپ پارس

برای اولین بار در سال 1385، متخصصان و مبتکران کارخانه تولیدات سیستم های روشنایی توانستند لامپ های فلورسنت را کنار بگذارند و لامپ های کم مصرف با گاز نئون در ابعاد و اندازه های مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. متخصصان با استفاده از ابتکارات و فعالیت های بسیار هوشمندانه توانستند بجای استفاده از گاز سمی و کشنده فلورسنت در لامپ های مهتابی، از گاز بی خطر نئون استفاده نمایند و علاوه بر کاهش خطرات آن، روشنایی لامپ های مهتابی را افزایش و مصرف برق آن ها را کاهش دهند.


علاوه بر آن، متخصصان این کارخانه در سال اخیر توانسته اند لامپ های ال ای دی حبابی را با استفاده از فناوری مدرن و پیشرفته به تولیدات انبوه برسانند. لامپ های ال ای دی حبابی که توسط کارخانه لامپ پارس تولید می گردد، دارای سیستم مقاومتی هوشمندانه ای می باشد و به همین دلیل، طول عمرلامپ ها بسیار بالا و مصرف برق آن ها بسیار پایین می باشد. جالب است بدانید که لامپ های حبابی کمپانی لامپ پارس مصرف برق بسیار کمی نسبت به لامپ های حبابی با برند های دیگر دارند و قادر هستند مصرف برق را تا 50 درصد کاهش دهند.

سایت فروش عمده لامپ

امروزه دیگر نیازی نیست که برای خرید عمده انواع لامپ، مستقیماً به خود تولید کننده ها و کارخانه و یا نمایندگی های مختلف مجموعه های تولید کننده مراجعه نمایید. در حال حاضر اکثر تولید کنندگان، محصولات خود را در تنوع بسیار زیادی بر روی بستر مناسبی همچون وب سایت ها تعریف می کنند و متقاضی می تواند با بررسی هر محصول و مطالعه ویژگی ها و امکانات آن، هر تعداد که نیاز دارد را سفارش داده و در محل زندگی خود تحویل بگیرد. سایت های فروش لامپ، خدمات دیگری را نیز ارائه می دهند، مثلاً خیلی از مجموعه ها برای فروش آنلاین خود از طریق وب سایت شان، یک سری تخفیفات ویژه به صورت درصدی را ارائه می دهند که بسیار کاربردی هم می باشد. 


سایت فروش عمده لامپ، سایت است که شما بدون اینکه نیاز باشد از یک محیط به محیط دیگری نقل مکان کنید، به راحتی هر چه تمام تر با تنوع بسیار زیادی از محصولات لامپی مواجه شده و در آسان ترین حالت ممکن، سفارش خود را بدون هیچ گونه دردسری ثبت کرده و نهایتاً پس از تسویه مبلغ نهایی به صورت آنلاین و دریافت رسید پرداخت، پس از چند روز سفارشات را درب منزل تحویل خواهید گرفت. 


مزایای استفاده از لامپ ال ای دی کوچک


یکی از برترین مزایای استفاده از لامپ های ال ای دی LED کوچک، کاهش انرژی می باشد. همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، لامپ های ال ای دی LED به دلیل نیاز به ولتاژ و شدت جریان بسیار پایین، مصرف برق بسیار کمی دارند و قادر هستند با برق بسیار کمی مدت ها روشن بمانند. کم مصرف بودن لامپ های ال ای دی کوچک سبب افزایش چند برابری طول عمر آن ها شده است. به همین دلیل، پیشنهاد می شود برای روشنایی محیط از این نوع لامپ ها استفاده نمایید.


یکی دیگر از مزایای استفاده از لامپ ال ای دی  LED کوچک، مقاومت بسیار پایین در هنگام روشن شدن می باشد. لامپ های پر مصرف بزرگ و کوچک، در هنگام روشن شدن مقاومت بسیار زیادی را از خود نشان می دهند و یک جرقه کوچک تولید می نمایند؛ به همین دلیل، در برخی از مواقع جرقه کوچک تولید شده بر اثر روشن شدن لامپ های پر مصرف، تبدیل به یک صانحه بسیار بزرگ شده است. اما لامپ های ال ای دی کوچک در هنگام روشن شدن هیچ گونه جرقه ای تولید نمی کنند و حتی درزمانی که درون یک محیط با گاز های قابل اشتعال پر شده است، با روشن نمودن لامپ های ال ای دی LED هیچ گونه خطری ایجاد نمی گردد.