مدارک لازم برای تولیدی لامپ کم مصرف

برای راه اندازی یک تولیدی لامپ کم مصرف و رسیدن به سوددهی بالا، باید تجهیزات مورد نیاز و زمین با مساحت بالا و قابل قبولی برای تاسیس کارخانه در دسترس داشته باشید. طبیعتاً راه اندازی یک تولیدی لامپ کم مصرف نیز مانند هر تولیدی دیگری، قوانین و شرایط خاص خودش را خواهد داشت. برای دسترسی به این قوانین، نیاز است که ابتدا شما به قسمت صنعت و معدن استانی مربوطه مراجعه نموده و پس از کسب تکلیف اقدام نمایید. با این حال چند نمونه از ابتدایی ترین نیازهای که برای راه اندازی یک تولیدی لامپ کم مصرف مطرح می شود، شامل موارد زیر خواهند شد: 


  • ثبت رسمی تولیدی با مدارک درخواستی
  • ارائه مدرکی دالی بر برخورداری از یک ملک با متراژ متناسب برای راه اندازی تولیدی
  • برخورداری از یک سرمایه تعیین شده متناسب با برآورد هزینه ها
  • جواز کسب تولید یا پروانه بهره برداری
  • و ... 

خرید عمده لامپ ال ای دی

نه تنها خرید عمده لامپ، بلکه خرید هر محصولی به صورت عمده می تواند مزیت ها و ویژگی های خاص خودش را داشته باشد. اکثر مجموعه ها و مغازه های عرضه کننده انواع لامپ، خرید خود را به صورت عمده انجام می دهند. البته بهتر است بگوییم که این مجموعه های فروش مجبورند که خرید لامپ عمده را انجام دهند تا بتوانند نیاز بازار را تامین نمایند.


جالب است بدانید که خرید عمده لامپ می تواند از جاهای مختلفی انجام شود. مثلاً یکی از رایج ترین مکان هایی که خرید لامپ عمده از آن جا به مقدار بسیار زیادی انجام می شود، کارخانه های تولید لامپ است. خیلی از مغازه دارها و مجموعه های فروش لامپ، ترجیح می دهند تا خرید خود را مستقیماً از خود کارخانه ها انجام دهند. در واقع تنها تحت این شرایط است که این مجموعه ها قادر خواهند بود که فروش استانداردتر با سود بهتر و بیشتری داشته باشند.


مزایای خرید عمده لامپ در حد خودش می تواند بسیار زیاد باشد. در واقع وقتی شما خرید عمده را مستقیماً از خود کارخانه ها و مجموعه تولید کننده انجام دهید، این شرایط را برای خودتان فراهم کرده اید که حاشیه سودی خودتان را بر روی محصول مورد نظر، بیشتر نمایید چرا که خرید مستقیم از کارخانه، باعث می شود که واسطه های فروش در این میان کمتر و کمتر شوند و در نتیجه این کمتر شدن واسطه ها، هزینه خرید اولیه پایین تر شده و سود نهایی بالاتر خواهد رفت. 


علاوه بر این ماجرای سود بیشتر در خرید عمده انواع لامپ، همچنین باعث می شود تا شما هزینه های کمتری را بابت جابجایی های مختلف این محصول انجام دهید. کما اینکه جدای بحث هزینه های مربوط به جابجایی، بر اثر جابجایی های زیاد، امکان شکسته شدن و یا آسیب دیدن محصول نیز وجود دارد. بنابراین وقتی شما لامپ را به صورت عمده خریداری می کنید، یک بار کار جابجایی آن را انجام می دهید و در طی این مسیر، یک بار هزینه می کنید و یک بار هم محصول را جابجا می کنید و نهایتاً ریسک و احتمال بروز انواع ضرر و زیان مالی را تا حد قابل توجهی کاهش خواهید داد. 

خرید و فروش مهتابی ال ای دی

قیمت مهتابی ال ای دی دو قلو

یکی از پرفروش ترین وسایل روشنایی پرطرفدار در روز های اخیر، مهتابی ال ای دی است. مهتابی های LED دارای انواع مختلف و برند های متنوعی هستند که هر کدام برای یک محیط مورد استفاده قرار می گیرند. اما در نظر داشته باشید که پیش از خرید این وسیله ارزشمند، می بایست از جدید ترین قیمت مهتابی ال ای دی مطلع گردید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل موثر بر قیمت مهتابی ال ای دی بیشتر آشنا شوید.


عوامل موثر بر قیمت مهتابی ال ای دی

مهتابی ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آن ها دارای یک نوع قیمت هستند. از مهم ترین عواملی که می تواند بر روی قیمت مهتابی ال ای دی تاثیر بسزایی داشته باشد، نوع برند آن است. البته برند های گوناگون این کالا اختلاف قیمت بسیار پایینی نسبت به یکدیگر دارند. از این رو، می بایست در هنگام خرید مهتابی ال ای دی به عوامل موثر بر روی قیمت آن بجز برند توجه ویژه ای داشته باشید.


  • میزان توان خروجی

یکی از مهم ترین عواملی که قیمت مهتابی ال ای دی را تعیین می کند، میزان توان خروجی است. همانطور که در بخش های قبل گفته شد، لامپ های ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام در یک محیط مورد استفاده قرار می گیرد. به طور عمده، توان خروجی لامپ های ال ای دی از 10 الی 150 وات و میزان نور دهی آن ها از 100 الی 400 لومن است. هر چقدر که توان مصرفی و میزان نور دهی مهتابی ال ای دی بیشتر باشد، قیمت آن افزایش می یابد.


  • نوع مدار درون مهتابی 

در برخی از مهتابی های ال ای دی، متخصصان برخی کارخانجات برای صرفه اقتصادی بهتر از مدار های ساده به همراه خازن تک استفاده می نمایند. این امر موجب کاهش قیمت مهتابی ال ای دی می گردد. اما متخصصان برخی دیگر کمپانی ها برای افزایش طول عمر لامپ LED مهتابی بر روی مدار اصلی آن ها چندین خازن به همراه چیپ الکتریکی نصب می نمایند تا طول عمر مهتابی افزایش و عملکرد آن بهبود یابد. در چنین مواقعی به دلیل وجود چیپ و خازن های اضافه، طول عمر و قیمت مهتابی ال ای دی افزایش می یابد.


  • نوع و طرح فرم

مهتابی های ال ای دی دارای فرم های مختلفی با توجه به سلیقه مصرف کنندگان هستند. متعدد ترین و پر فروش ترین مهتابی ال ای دی، مهتابی های ال ای دی با فرم آلومینیومی سفید است. این نوع مهتابی نسبت به دیگر مهتابی های ال ای دی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. اما در برخی از مواقع، فرمی که بر روی مهتابی ال ای دی قرار می گیرد، توسط سفارش مشتریان ساخته می شود و در نتیجه قیمت مهتابی ال ای دی با افزایش مواجه می گردد. 

قیمت لامپ هالوژن چشمی چقدر است؟

خرید و فروش لامپ هالوژن

یکی از مسائل مهمی که باید فروشندگان و تولید کنندگان قطعات الکتریکی به آن توجه ویژه ای داشته باشند، قیمت لامپ هالوژن چشمی است. یکی از مدرن ترین و زیبا ترین انواع سیستم های روشنایی، لامپ های هالوژن چشمی محسوب می شود. این نوع لامپ به دلیل ارائه زیبایی بسیار زیاد به محیط بسیار پر فروش و پر استفاده هستند و می توان از آن ها در هر محیطی استفاده نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا با کاربرد، مزایای استفاده و قیمت لامپ هالوژن چشمی بیشتر آشنا شوید.


کاربرد لامپ هالوژن چشمی

یکی از مهم ترین کاربرد های لامپ هالوژن چشمی، نما بخشیدن به کناف های مسکونی و تجاری است. در گذشته های نزدیک، متخصصان از پنل های سقفی برای سیستم روشنایی کناف ها استفاده می نمودند که این کار نمی توانست چندان زیبا باشد. اما با ورود لامپ های هالوژن چشمی به بازار، متخصصان می توانند نمایی بسیار زیبا به همراه نوری زیاد و رنگارنگ به ساختمان خود ببخشند و از زیبایی آن لذت ببرند.


مزایای استفاده از لامپ هالوژن چشمی

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از لامپ هالوژن چشمی، مقرون به صرفه بودن است. از هر جهتی که به این چراغ نگاه کنید، می توانید صرفه اقتصادی آن را مشاهده کنید. لامپ های هالوژن چشمی نسبت به دیگر لامپ ها از مصرف برق بسیار پایینی برخوردار است چرا که چیپ درون آن تنها باید برق یک دیود نور دهنده را تامین کند. علاوه بر آن، میزان ولتاژ ورودی اکثر لامپ های هالوژن چشمی 6 و 12 ولت است. ناگفته نماند، وجود لنز بر روی این لامپ ها سبب روشنایی بیشتر آن ها شده است. به همین دلیل شما می توانید بجای خریداری پنل های سقفی گران و پر مصرف، از هالوژن های چشمی استفاده کنید.

قیمت مهتابی ال ای دی بروکس به چه مواردی وابسته است؟

قیمت مهتابی ال ای دی بروکس

کیفیت

یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت مهتابی ال ای دی بروکس تاثیر بسزایی دارد، کیفیت است. بسیاری از افراد به دلیل بالا بودن قیمت محصولات بروکس، از خریداری آن ها اجتناب می کنند؛ اما در نظر داشته باشید که قیمت بالای محصولات بروکس از جمله مهتابی ال ای دی، صرفا جهت کیفیت بالای آن ها است. به همین دلیل، شما می توانید با خریداری مهتابی ال ای دی بروکس، خود را از شر سوخت های متعدد مهتابی خلاص کنید.


میزان شار نوری

یکی دیگر از عواملی که سبب افزایش قیمت مهتابی ال ای دی بروکس شده است، میزان شار نوری آن است. گرچه بسیاری از افراد شار نوری را در قطعات الکتریکی نادیده می گیرند؛ اما فراموش نکنید که هرچقدر شار نوری محصولات الکتریکی به ویژه مهتابی های LED پایین تر باشد، میزان مصرف برق کاهش و روشنایی افزایش می یابد. به همین دلیل، با بالا بودن قیمت محصولات بروکس تعجب نکنید چرا که تمامی محصولات این کارخانه از شار نوری بسیار پایینی برخوردار هستند.

https://hedayatgostar.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%85%D9%87%D8%AA%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C