انواع لامپ استخری


لامپ‌های استخری تنوع بسیار زیادی دارند. به همین دلیل نیز هر شخص می‌تواند با توجه به نیاز خود و سلیقه‌ای که دارد، این لامپ‌ها را تهیه کند. در ادامه مهمترین انواع لامپ‌های استخری و چراغ‌های سونا را معرفی کرده‌ایم. 


لامپ‌های LED استخری

این نوع از لامپ‌‌های استخری از تکنولوژی LED بهره‌مند بوده و به همین دلیل نیز ویژگی‌هایی نظیر طول عمر بالا، صرفه جویی در مصرف انرژی، نورپردازی یکنواخت قوی و متنوع و ... دارند و همچنین باعث انعکاس نور بیشتری در آب می‌شوند. شایان ذکر است که استانداردهای ضد آب در لامپ‌های LED بسیار بالاتر از سایر انواع لامپ‌های استخر است.


لامپ‌های هالوژن استخری

لامپ‌های هالوژن استخری برای تولید نور از فیلامنت‌های هالوژنیوم استفاده می‌کنند. از این رو نور قوی و رنگ‌های مستقیم و طبیعی‌تری دارند. شایان ذکر است که مصرف انرژی در این مدل از لامپ‌ها بالا تر بوده و اکثراً طول عمر کمتری نسبت به سایر تجهیزات روشنایی استخر دارند. این مدل لامپ به دلیل تولید گرمای زیاد، در صورت نبود آب در استخر آسیب دیده و تغییر حالت می‌دهد.


لامپ‌های فلورسنت استخری

در طراحی و تولید لامپ‌های فلورسنت استخری از تکنولوژی فلورسنت استفاده شده است. لامپ‌های استخری فلورسنت قادر هستند تا نورهای بسیار زیبا و قوی را ایجاد کنند. البته طول عمر مفید این لامپ ها نیز کمتر از لامپ های استخری LED است.


انواع چراغ‌های ریلی

چراغ‌های ریلی بسته به مشخصات فنی که دارند، به انواع مختلف تقسیم بندی می‌شوند. در ادامه انواع مختلف این چراغ‌ها را برای شما شرح داده‌ایم.

  

چراغ‌های ریلی رقومی (LED)

در این محصولات از تکنولوژی LED استفاده شده است. به همین دلیل نیز چراغ‌های ریلی رقومی طول عمر بیشتر و مصرف انرژی کمتری دارند. همچنین شما می‌توانید شدت نور و رنگ آن را شخصی سازی کنید. 


چراغ‌های ریلی هالوژن

در ساخت این نوع چراغ‌ها از لامپ‌های هالوژن بهره گرفته شده است. این محصولات نور سفید رنگ و طبیعی تولید کرده و طول عمر بسیار بالایی دارند. 


چراغ‌های ریلی فلورسنت

چراغ‌های فلورسنت از دیگر انواع پرکاربرد و محبوب چراغ‌های ریلی هستند. در آن از یک لوله فلورسنت برای بالا بردن میزان الکتریسیته بهره گرفته شده است. اگر به دنبال چراغ‌های ریلی هستید که کیفیت و کارایی بالایی داشته باشند، این نوع چراغ‌ها می‌توانند برای شما مفید باشند. 


چراغ‌های ریلی روکش‌دار

در ساخت این محصولات از روکش‌های شیشه ‌ای یا پلاستیکی استفاده می‌شود. چراغ ریلی روکش‌دار، در شکل‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شود و علاوه بر ایجاد روشنایی، می‌تواند به عنوان یک عنصر دکوراتیو در تزئین محیط داخلی مورد استفاده قرار گیرد. 


چراغ‌های ریلی خطی

این نوع چراغ‌ها به راحتی بر روی سقف یا دیوارها نصب می‌شوند و به عنوان یکی از بهترین محصولات روشنایی برای ایجاد نور در محیط‌های بزرگ شناخته شده‌اند. 

مهتابی ال ای دی چه مزیتی نسبت به سایر انواع لامپ و روشنایی دارد؟

قیمت مهتابی ال ای دی

یکی از مهم ترین مزیت هایی که می توانیم برای انواع مهتابی های ال ای دی تعریف کنیم، طول عمر بالای آن ها است. طول عمر این لامپ ها بر خلاف خیلی از لامپ های دیگر، هیچ ربطی به تعداد روشن و خاموش شدن شان ندارد. این لامپ ها یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین لامپ ها برای تامین روشنایی محیط های مختلف می باشند. قیمت مهتابی ال ای دی با توجه به این مزایا، بسیار مقرون به صرفه است.

بازده نوری بالای، یکی دیگر از مزیت های لامپ های ال ای دی می باشند. بازده این مهتابی های چیزی حدود بین ۷۴ تا ۱۲۰ لومن بر وات تعریف می شود که این عدد از بازده خیلی از لامپ های دیگری بهتر و بیشتر می باشد. 

روشن شدن به موقع؛ از دیگر مزیت های این مهتابی ها است. حتماً دیده اید که خیلی از لامپ ها به محض رسیدن جریان الکتریسیته به آن ها روشن نمی شوند اما این مهتابی ها و کلاً تمامی لامپ های ال ای دی پاسخ به موقعی نسبت به دریافت جریان الکتریسیته دارند. 

قابلیت تنظیم شدت نور، زاویه تابش، جریان راه ‌اندازی و غیره را می توانیم از دیگر مزیت های این مهتابی های ال ای دی تعریف کنیم. 

پرتوهای فرابنفش و مادون قرمز، دو نوع از پرتوهایی هستند که معمولاً توسط اکثر لامپ ها تولید می شوند و خطرات زیادی برای انسان و محیط اطراف و محیط زیست او دارند. یکی از مهم ترین مزیت های لامپ ها و مهتابی های ال ای دی این است که این پرتوها را منتشر نمی کنند و به همین دلیل، به عنوان عامل خطرزا در محیط زیست انسانی تعریف نمی شوند. 

قیمت لامپ های اشکی

لامپ اشکی کم مصرف دلتا

قیمت لامپ اشکی به عوامل مختلف و متعدد بسیاری بستگی دارد. از این رو نمی‌توان یک قیمت مشخص و معین را برای تهیه آن تعیین کرد. به عنوان مثال نوع لامپ های اشکی، تعداد لامپ‌های مورد نیاز، برند سازنده، فروشنده محصول، تکنولوژی ساخت، جنس و متریال و ... از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت لامپ اشکی هستند. اگر شما هم قصد خرید این محصولات را دارید، بهتر است تا قیمت محصولات چندین فروشگاه معتبر و قابل اعتماد را استعلام گرفته و از فروشگاهی که قیمت منصفانه‌تری دارد، خرید خود را انجام دهید. شایان ذکر است که محصولات موجود در فروشگاه هدایت گستر از قیمت‌های بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه برخوردار هستند و شما می‌توانید با اطمینان خاطر کامل، محصولات خود را با بهترین قیمت از این فروشگاه خریداری کنید. 


خرید لامپ های اشکی 

برای خرید لامپ اشکی تنها کافی است که به فروشگاه اینترنتی هدایت گستر مراجعه کنید. در این فروشگاه اینترنتی شما می‌توانید مشخصات و قیمت انواع و اقسام مختلف محصولات روشنایی به خصوص لامپ اشکی را بررسی کرده و مطابق با نیازی که دارید محصول مد نظرتان را خریداری کنید. شایان ذکر است که تمام محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی هدایت گستر، کیفیت و کارایی بسیار مطلوبی دارند. از این جهت می‌توانید با اطمینان خاطر کامل نسبت به خرید لامپ اشکی و استفاده از آنها اقدام کنید. همچنین فروشگاه اینترنتی هدایت گستر شرایط فروش ایده‌آلی را برای خریداران فراهم کرده است و شما می‌توانید نسبت به خرید عمده انواع لامپ اشکی اقدام کنید. تمام محصولات شما در تعداد دلخواه با تضمین کیفیت و قیمت در سریع‌ترین زمان ممکن برایتان ارسال خواهند شد. 

فروش عمده لامپ به قیمت کارخانه

فروش لامپ به قیمت کارخانه، موضوعی است که از عهده خرده فروش ها و نمایندگی های کوچک و ارائه دهنده لامپ بر نمی آید. بنابراین معمولاً این موضوع از جانب خود کارخانه ها و نمایندگی های رسمی آن ها ارائه می شود. به هر حال باید خدمت تان عرض کنیم که فروش لامپ به قیمت کارخانه موضوعی است که معمولا توسط خود تولید کننده ارائه می شود و می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.


این طرح ممکن است در طی اجرای یک طرح تخفیف بسیار بالای کارخانه تولید کننده برای جذب بیشتر مشتری ارائه شود، ممکن است به دلیل انبارگردانی های کارخانه و یا نمایندگی های مختلف برندهای لامپ برگزار شود و یا ممکن است به دلیل ورشکستگی و یا تغییر شغل منابع مختلف، در اختیار مردم قرار گیرد. به هر حال فروش عمده لامپ به قیمت کارخانه، موضوعی است که عموما برای خریداران عمده لامپ، بسیار جذاب و پرسود است. شما با خرید لامپ به قیمت کارخانه به صورت عمده، می توانید حاشیه سودتان را تا حد قابل توجهی و بر طبق تعرفه تعیین شده بازار، بالا ببرید.