انواع چراغ‌های ریلی

چراغ‌های ریلی بسته به مشخصات فنی که دارند، به انواع مختلف تقسیم بندی می‌شوند. در ادامه انواع مختلف این چراغ‌ها را برای شما شرح داده‌ایم.

  

چراغ‌های ریلی رقومی (LED)

در این محصولات از تکنولوژی LED استفاده شده است. به همین دلیل نیز چراغ‌های ریلی رقومی طول عمر بیشتر و مصرف انرژی کمتری دارند. همچنین شما می‌توانید شدت نور و رنگ آن را شخصی سازی کنید. 


چراغ‌های ریلی هالوژن

در ساخت این نوع چراغ‌ها از لامپ‌های هالوژن بهره گرفته شده است. این محصولات نور سفید رنگ و طبیعی تولید کرده و طول عمر بسیار بالایی دارند. 


چراغ‌های ریلی فلورسنت

چراغ‌های فلورسنت از دیگر انواع پرکاربرد و محبوب چراغ‌های ریلی هستند. در آن از یک لوله فلورسنت برای بالا بردن میزان الکتریسیته بهره گرفته شده است. اگر به دنبال چراغ‌های ریلی هستید که کیفیت و کارایی بالایی داشته باشند، این نوع چراغ‌ها می‌توانند برای شما مفید باشند. 


چراغ‌های ریلی روکش‌دار

در ساخت این محصولات از روکش‌های شیشه ‌ای یا پلاستیکی استفاده می‌شود. چراغ ریلی روکش‌دار، در شکل‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شود و علاوه بر ایجاد روشنایی، می‌تواند به عنوان یک عنصر دکوراتیو در تزئین محیط داخلی مورد استفاده قرار گیرد. 


چراغ‌های ریلی خطی

این نوع چراغ‌ها به راحتی بر روی سقف یا دیوارها نصب می‌شوند و به عنوان یکی از بهترین محصولات روشنایی برای ایجاد نور در محیط‌های بزرگ شناخته شده‌اند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد