خرید آنلاین و عمده لامپ در اصفهان

یکی از خوبی های دنیای آنلاین امروز این است که خرید آنلاین، دیگر محدود به خرید تنها یک جنس نمی شود. حالا هر فردی از هر جای دنیا می تواند هر محصولی را که دوست دارد به صورت کاملاً نامحدود و در حجم های مختلف، خریداری نموده و در محل زندگی خود تحویل بگیرد. خرید لامپ عمده آنلاین نیز از همین قانون پیروی می کند. در واقع شما می توانید بدون اینکه از یک شهر به دیگری سفر کنید، تنها با یک کلیک ساده، محموله لامپ مورد نظر خود را در تنوع بسیار زیاد، تنها با چند کلیک ساده سفارش دهید و بدون هیچ گونه دردسر خاصی، درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید. 

خرید و فروش لامپ عمده آنلاین مزیت های بسیار زیادی برای خریدار دارد؛ یکی از مهم ترین این مزیت ها این است که شما با حجم وسیعی از تنوع در این محصول مواجه می شوید که با توجه به بودجه و شرایط خریدی که دارید می توانید تعداد مورد نیاز خود را از محصول انتخاب نموده و به صورت آنلاین وجه را پرداخت کنید. در کنار این مزیت، وقتی شما محموله به صورت آنلاین سفارش می دهید، مسئولیت سالم رسیدن بار به عهده تامین کننده است و در صورت بروز هر گونه خسارت بر محصولات محموله، این شرکت تامین کننده و وبسایت مورد نظر است که باید ضرر و زیان وارد شده جبران نماید. 

مرکز نمایندگی لامپ ال ای دی

نمایندگی لامپ ال ای دی، یک یا چند شعبه از فروشگاه های مختلفی هستند که یک کارخانه تولید لامپ ال ای دی، می تواند در نقاط مختلف و شهرهای متفاوت ایران و خارج از ایران، راه اندازی نماید. وظیفه یک مرکز نمایندگی لامپ ال ای دی این است که این لامپ ها را در بهترین و با کیفیت ترین حالت ممکن ، به دست مصرف کننده برساند. اما نکته جالب توجه اینجاست که یک نمایندگی لامپ ال ای دی می تواند فقط محصولات یک برند لامپ ال ای دی و یا انواع برندهای مختلف از این مدل لامپ را در فروشگاه خود به فروش برساند. 


شرایط ارائه نمایندگی لامپ های ال ای دی معمولاً برای هر برند با یکدیگر متفاوت است، اما یک سری شرایط استاندارد وجود دارند که برای همه نمایندگی ها الزامی است. با توجه به تنوع برندها، یک نمایندگی لامپ ال ای دی باید از همان ابتدا بداند که تمایل به کار با کدام برندها دارد. نمایندگی لامپ ها می توانند در هر منطقه از شهر قرار داشته باشند. لامپ های ال ای دی جزو محصولاتی هستند که تاریخ انقضای آن دیر به پایان می رسد، پس بهترین انتخاب برای افرادی خواهند بودکه سرمایه زیادی دارند و به دنبال دریافت نمایندگی یک محصول هستند.


یک نمایندگی لامپ ال ای دی مسئولیت رساندن محصول به دست متقاضیان و مشتری ها، و برطرف نمودن مشکلات احتمالی همانند خرابی لامپ ها و غیره بر عهده دارند. البته که این مسئولیت را تنها در بازگشت محصول به خود کارخانه اولیه و پیگیری خرابی های احتمالی می توان تعریف نمود. از جمله مهم ترین مواردی که در لیست شرایط پذیرش نمایندگی لامپ ال ای دی قرار میگیرند، می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم :

  • داشتن سابقه و شهرت در زمینه محصولات روشنایی و دریافت پروانه کسب 
  • دریافت مالکیت و یا بستن قرارداد چند ساله در مکان مناسب در شهرهای مختلف و فضای کافی جهت همکاری
  • وجود انبار و وسیله نقلیه مناسب جهت همکاری و پخش محصول در محدوده شهر

قیمت لامپ اس ام دی بروکس 1403 چقدر است؟

لامپ های اس ام دی بروکس از مزایای فراوانی برخوردار هستند و قیمت بسیار مناسبی دارند. قیمت لامپ های اس ام دیSMD بروکس نسبت به دیگر لامپ ها بسیار مناسب است و شما می توانید آن ها را با هزینه کمی خریداری نمایید و خانه یا محل کار خود را پر نور کنید و دیگر نگران مصرف انرژی نباشید.


عوامل موثر بر روی قیمت لامپ اس ام دی بروکس

یکی از عواملی که برروی قیمت لامپ های اس ام دی SMD بروکس موثر است، نوع ظرفیت لامپ است. لامپ های اس ام دی بروکس دارای ظرفیت 5 تا 55 وات هستند. طبیعتا هر چقدر که توان و ظرفیت لامپ افزایش یابد، تعداد اجزای به کار رفته و دیود های ال ای دی آن نیز افزایش می یابد و در نتیجه قیمت زیاد تر می شود. به همین دلیل، می بایست پیش از خرید تشخیص دهید که کدام لامپ مناسب فعالیت شما است.


یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت لامپ اس ام دی SMD بروکس، رنگ های آن است. به طور کلی، لامپ های اس ام دی بروکس به دو صورت آفتابی و مهتابی تولید می شوند. البته، برخی از لامپ های اس ام دی به سفارش مشتری در رنگ هایی همچون سبز، قرمز، زرد و ... تولید می شوند. اما ارزان ترین قیمت، به لامپ اس ام دی بروکس مهتابی اختصاص دارد چرا که دیود های آن دارای مقاومت های کمتری است. جالب است بدانید که عمر لامپ های مهتابی اس ام دی SMD نسبت به لامپ های دیگر بیشتر است.

چه عواملی بر قیمت مهتابی ال ای دی تاثیر گذار است؟

خرید مهتابی ال ای دی دو قلو

یکی از پرفروش ترین وسایل روشنایی پرطرفدار در روز های اخیر، مهتابی ال ای دی است. مهتابی های LED دارای انواع مختلف و برند های متنوعی هستند که هر کدام برای یک محیط مورد استفاده قرار می گیرند. اما در نظر داشته باشید که پیش از خرید این وسیله ارزشمند، می بایست از جدید ترین قیمت مهتابی ال ای دی مطلع گردید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل موثر بر قیمت مهتابی ال ای دی بیشتر آشنا شوید.

مهتابی ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آن ها دارای یک نوع قیمت هستند. از مهم ترین عواملی که می تواند بر روی قیمت مهتابی ال ای دی تاثیر بسزایی داشته باشد، نوع برند آن است. البته برند های گوناگون این کالا اختلاف قیمت بسیار پایینی نسبت به یکدیگر دارند. از این رو، می بایست در هنگام خرید مهتابی ال ای دی به عوامل موثر بر روی قیمت آن بجز برند توجه ویژه ای داشته باشید.


میزان توان خروجی

یکی از مهم ترین عواملی که قیمت مهتابی ال ای دی را تعیین می کند، میزان توان خروجی است. همانطور که در بخش های قبل گفته شد، لامپ های ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام در یک محیط مورد استفاده قرار می گیرد. به طور عمده، توان خروجی لامپ های ال ای دی از 10 الی 150 وات و میزان نور دهی آن ها از 100 الی 400 لومن است. هر چقدر که توان مصرفی و میزان نور دهی مهتابی ال ای دی بیشتر باشد، قیمت آن افزایش می یابد.


نوع مدار درون مهتابی 

در برخی از مهتابی های ال ای دی، متخصصان برخی کارخانجات برای صرفه اقتصادی بهتر از مدار های ساده به همراه خازن تک استفاده می نمایند. این امر موجب کاهش قیمت مهتابی ال ای دی می گردد. اما متخصصان برخی دیگر کمپانی ها برای افزایش طول عمر لامپ LED مهتابی بر روی مدار اصلی آن ها چندین خازن به همراه چیپ الکتریکی نصب می نمایند تا طول عمر مهتابی افزایش و عملکرد آن بهبود یابد. در چنین مواقعی به دلیل وجود چیپ و خازن های اضافه، طول عمر و قیمت مهتابی ال ای دی افزایش می یابد.

انواع لامپ پنلی

لامپ پنلی سقفی گرد

 لامپ های پنلی با توجه به نوع استقرار در محیط های مختلف، به دو دسته بزرگ و کلی، چراغ های روکار و چراغ های پنلی توکار تقسیم می شوند که تنها تفاوت آن ها در نحوه نصب و راه اندازی آن ها است. اما این مورد تنها دسته بندی نیست که لامپ های پنلی در آن قرار می گیرند. چراغ های پنلی با توجه به وظیفه و نوع نورپردازی که برای آن ها تعریف می شوند، می توانند انواع مختلفی داشته باشند.

مثلاً یکی از انواع لامپ پنلی، لامپ های پنلی اداری هستند که معمولاً یکی از گران قیمت ترین انواع لامپ پنلی هم معرفی می گردند. این لامپ ها با توجه به کاربردشان، در ابعاد بزرگ تری طراحی شده و قدرت نورپردازی بالاتری دارند، با توجه به این موضوع، تعداد کمتری از این مدل لامپ ها در فضاهای اداری مورد استفاده قرار میگیرند. یا مثلاً یکی دیگر از مواردی که می تواند وجه تمایز و دسته بندی انواع لامپ های ال ای دی را فراهم کند، میزان وات تعریف شده برای لامپ مورد نظر است. پس متوجه شدیم که لامپ های پنلی، خودشان از انواع لامپ های بسیار متنوع در بازار محصولات روشنایی به حساب می آیند.