انواع لامپ استخری


لامپ‌های استخری تنوع بسیار زیادی دارند. به همین دلیل نیز هر شخص می‌تواند با توجه به نیاز خود و سلیقه‌ای که دارد، این لامپ‌ها را تهیه کند. در ادامه مهمترین انواع لامپ‌های استخری و چراغ‌های سونا را معرفی کرده‌ایم. 


لامپ‌های LED استخری

این نوع از لامپ‌‌های استخری از تکنولوژی LED بهره‌مند بوده و به همین دلیل نیز ویژگی‌هایی نظیر طول عمر بالا، صرفه جویی در مصرف انرژی، نورپردازی یکنواخت قوی و متنوع و ... دارند و همچنین باعث انعکاس نور بیشتری در آب می‌شوند. شایان ذکر است که استانداردهای ضد آب در لامپ‌های LED بسیار بالاتر از سایر انواع لامپ‌های استخر است.


لامپ‌های هالوژن استخری

لامپ‌های هالوژن استخری برای تولید نور از فیلامنت‌های هالوژنیوم استفاده می‌کنند. از این رو نور قوی و رنگ‌های مستقیم و طبیعی‌تری دارند. شایان ذکر است که مصرف انرژی در این مدل از لامپ‌ها بالا تر بوده و اکثراً طول عمر کمتری نسبت به سایر تجهیزات روشنایی استخر دارند. این مدل لامپ به دلیل تولید گرمای زیاد، در صورت نبود آب در استخر آسیب دیده و تغییر حالت می‌دهد.


لامپ‌های فلورسنت استخری

در طراحی و تولید لامپ‌های فلورسنت استخری از تکنولوژی فلورسنت استفاده شده است. لامپ‌های استخری فلورسنت قادر هستند تا نورهای بسیار زیبا و قوی را ایجاد کنند. البته طول عمر مفید این لامپ ها نیز کمتر از لامپ های استخری LED است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد