چرا در ساختمان های لوکس از لامپ ایران زمین استفاده می شود؟


اگر استفاده از لامپ ها در نگاه اول اهمیت زیادی ندارد و از نظر اکثر ما هر لامپی که بتواند نور مورد نیاز را تامین کند مناسب است اما اصلا اینگونه نیست. لامپ ها بیش از آنچه که فکرش را بکنید روی زندگی و سبک زندگی ما تاثیر می گذارند. موضوع اولی که در مورد لامپ های مختلف وجود دارد این است که این محصولات تامین کننده زیبایی بنا هستند. فرض کنید که از یک لامپ نامناسب در یک اتاق لوکس استفاده کنید.


با توجه به این که لامپ تامین کننده نور و بینایی است، بیش از هرچیز دیگری توجه افراد را به خود جلب می کند. از سوی دیگر میزان نور لامپ هم اهمیت زیادی دارد. اگر از یک لامپ نامناسب استفاده کنید که توان لازم برای تامین انرژی و نور را نداشته باشد، اتاق شما دارای تاریکی ها نامتوازنی خواهد بود که تمام زیبایی آن را از بین می برد و برای مهمانان و یا ... هم خسته کننده است. زمانی که نور کم باشد، چشم افراد حاضر در اتاق سریع خسته می شود و احساس خواهند کرد که تمایل دارند هرچه سریع تر اتاق را ترک کنند. از سوی دیگر اگر لامپ استفاده توسط شما نور بیش از اندازه داشته باشد، بازهم برای افراد حاضر در اتاق آزاردهنده می شود.


این موارد جذابیت های بنا را از بین می برند و به محیطی مبدل می شوند که مخاطب تمایل دارد هرچه سریع تر از آن خارج شود. کارخانه تولیدی لامپ ایران زمین با بررسی این موارد و دستاوردهای علمی بروز در سطح جهانی سعی کرده است تا محصولاتی را تولید کند که این مشکلات جزئی را ندارند و سبب زیبایی هر محیطی می شوند.

https://hedayatgostar.com/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد