کاربرد لامپ اس ام دی

کاربرد لامپ اس ام دی در منزل

سوأل مهمی که درباره این تکنولوژی جدید پیش می‌آید این است که کاربرد لامپ اس ام دی چیست؟ شاید جالب باشد بدانید که لامپ‌های SMD فقط برای مصارف روشنایی کاربرد ندارند و می‌توان از آن‌ها در سیستم‌های روشنایی ماشین مثل چراغ‌های مه‌شکن و لامپ داخل کابین نیز کمک گرفت.


از مزایای دیگر لامپ‌های اس ام دی، قابلیت نورپردازی فضای باز به کمک آن‌ها است؛ چرا که در این صورت دیگر نگران آسیب مدار‌های داخلی نخواهیم بود. به عنوان نمونه، می‌توان با خرید پروژکتور اس ام دی با IP بالای 65 به سادگی فضای یک باغ یا پارک‌ را روشن کرد؛ چرا که این لامپ‌ها می‌توانند نور را با شدت بسیار زیاد و در ابعاد گستره منتشر کنند. علاوه بر این، می‌توان به کمک وال واشر اس ام دی فضای بیرونی ساختمان و سقف‌ها را نورپردازی کرد.


به طور کلی، این روزها اکثر لامپ‌های ال ای دی که با تکنولوژی و روش‌های مختلفی ساخته می‌شوند، با کمک تکنولوژی اس ام دی نیز تولید شده‌اند؛ در نتیجه، می‌توانید هر لامپی را که برای یک فضا استفاده می‌کنید، با نوع اس ام دی‌ آن جایگزین کنید. البته لازم به ذکر است، برای مواردی که نیاز به نورپردازی تاکیدی است، استفاده از این لامپ‌ها پیشنهاد نمی‌شود؛ چراکه لامپ‌های اس ام دی برای نورپردازی فضاهای بزرگ طراحی شده‌اند. قیمت لامپ اس ام دی در مقایسه با مزایا و کاربردهایی که دارد، به صرفه است و ما خرید آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد