قیمت مناسب لامپ های ال ای دی ایران زمین

محصولات شرکت تولیدی لامپ ایران زمین، کیفیت فوق العاده ای دارند و مزایای زیادی را برای ساختمان ها فراهم می سازند. لامپ ال ای دی، روشنایی قابل توجهی دارد که آنها را برای محیط های صنعتی و تجاری مناسب ساخته است. یکی از مزایای لامپ ال ای دی، دوام و طول عمر بیشتر است. لامپ های ال ای دی نسبت به لامپ رشته ای، طول عمر بیشتری دارند. به طور متوسط، طول عمر لامپ های ال ای دی، ۵۰ هزار ساعت است؛ اما بسته به نحوه استفاده شما از آنها، عمرشان می تواند تا ۱۰۰ هزار ساعت هم افزایش پیدا کند. 


این توضیح بدان معنی است که یک لامپ ال ای دی می تواند بین ۶ تا ۱۲ سال دوام بیاورد، بدون آنکه نیاز به تعویض داشته باشد. این عدد چیزی حدود ۴۰ برابر طولانی تر از طول عمر لامپ های رشته ای است.


مزیت دیگری که برای لامپ های ایران زمین مطرح شده، کمک به بهره‌ وری انرژی است. مصرف برق این لامپ ها تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. اگر شما تمام لامپ های روشنایی محل کارتان یا مدرسه یا یک مغازه را با لامپ های ال ای دی ایران زمین جایگزین کنید، می توانید حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد مصرف انرژی خود را بهبود ببخشید. ارتقای سطح بهره‌وری انرژی به طور مستقیم با صرفه جویی هزینه های سالانه شما در ارتباط است؛ این یک اقدام هوشمندانه برای هر کسب و کاری محسوب می شود.


لامپ های ال ای دی به عنوان محصولات برتر تولیدی لامپ ایران زمین، روشنایی فوری و توانایی مقاومت در برابر شرایط محیطی را دارند. این در حالی است که اگر از هر لامپ دیگری استفاده کنید، ممکن است طول عمر کمتری داشته باشد و مجبور شوید آن را عوض کنید.  خرید لامپ ال ای دی از این مجموعه از هر نظر مقرون به صرفه است و شما را از هزینه های بیشتر در آینده در امان نگه می دارد. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ترتیب خرید اینترنتی و ارسال لامپ ها را به محل مورد نظرتان بدهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد